"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Tuesday, July 15, 2014

Kurang ajar dan sangat biaDAP!

(Siaran komen di media pro-pembangkang Free Malaysia Today pada 12.08 yang jelas menghina Islam dengan komen saperti "allah BABI MOHAMAD seorang perogol")

Salam 2 all.

"10th Commandment: EZAM THE FROG....Muslim convert to christian. This shows that the teaching of Islam is not right....islam is a fake religion.Your allah BABI MOHAMAD is a rapist...holly man doesn't married to 4 wives..does not encouraged jihad....islam doesn't practice and teach his followers the 10th commandment like the christian does....read through our holly bible and understand what are the 10th commandment is all about....just wonder how your babi mohamad looks alike....how come until now nobody show the photo of him....Islam are worshipping stone....EZAM..."BURN YOUR HAIRY WIFE PUSSY"

(Alih Bahasa: EZAM SI-KATAK...Muslim murtad kepada kristian. Ini bukti ajaran Islam tidak betul....islam agama palsu. Allah BABI MOHAMAD seorang perogol...insan warak tidak akan kahwin 4...tidak menggalakkan jihad....islam tidak amal dan ajar pengikutnya 10 prinsip macam kristian...bacalah bibel dan fahami 10 prinsip itu...bagaimana agaknya rupa babi mohamad...kenapa sampai hari ini tidak ada gambar dia...Islam sembah batu...EZAM..."BAKAR BULU KEMALUAN ISTERI KAMU").

Ini adalah komen yang disiarkan oleh media-portal pro-pembangkang Free Malaysia Today (FMT) pada hari Jumaat 12 Ogos lepas. Komen ini muncul dari berita yang dibawa oleh FMT mengenai himpunan umat Islam anjuran Gerakan Cegah Murtad di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah selepas solat Jumaat pada 12 Ramadhan/ 12 Ogos lepas dimana selain teman, YB Senator Ezam turut berucap.

Teman memandang serius komen saperti yang dibuat didatas. Jelas ianya perbuatan melampau diluar peradaban dan tatasusila manusia bertamaddun. Hanya manusia berotak haiwan sahaja yang mampu membuat komen saperti diatas.

Walaupun pihak editorial FMT telah menarik balik komen tersebut, namun ianya didbuat hanyalah setelah seorang blogger Muslim mengkritiknya di www.apanama2020.blogspot.com pada 13 Ogos 2011.

Persoalannya, editorial media portal sepatutnya lebih bertanggungjawab dalam menyiarkan komen-komen saperti ini. Mereka tidak boleh dibenarkan berselindung disebalik kebebasan bersuara, ataupun melepaskan tanggungjawab mereka kononnya mereka telah berikan amaran awal kepada para "komentar"; dan telah meminta maaf!

Kita tidak boleh benarkan mereka yang biaDAP ini memperkudakan sensitiviti agama dengan menyiarkan komen-komen saperti ini, kemudian bila ditegur barulah ditarik balik dengan permohonan maaf kononnya. Sudah acapkali perkara saperti ini berulang. Malah teman pernah membangkitkan isu saperti ini beberapa kali samada melalui blog ini mahupun di Parlimen. Terlalu kerap mereka melakukan pencabulan kebebasan media ini, dan tiada sebarang tindakan diambil. Lihat sahaja kes Namewee yang terang-terang menghina namun pihak berkuasa kelihatan terlalu dayus dan mandul untuk mengambil sebarang tindakan.

Teman mendesak supaya tindakan serius diambil terhadap media-media cyber ini yang kelihatannya mengamalkan prinsip "free-for-all" dalam siaran dan komentar mereka, sehingga ada yang sampai ketahap melakukan pembohongan, penipuan, putar belit dan pelbagai kaedah tidak bertamaddun, namun semuanya lepas bebas begitu sahaja tanpa sejentik pun!

Sampai bila kita umat Islam nak bersabar. Janganlah sampai kami terpaksa mengambil tindakan sendiri. Kepada para kaafirun dan penyokong mereka diluar sana, kamu jangan nak biaDAP sampai keperingkat kelak kami umat Islam mengambil tindakan, yang kamu sendiri akan sesali nanti. Memang kami umat Islam diajar supaya bersabar dan bertindak secara aman, namun kami juga disuruh memerangi mereka yang memilih untuk berperang dengan kami.

DAN TINDAKAN SAPERTI DIATAS KAMI ANGGAP ADALAH PERISYTIHARAN PERANG TERHADAP KAMI. Kamu mungkin telah berjaya memperdaya dan memperkudakan segelintir daripada bangsat Melayu yang bodoh, namun jangan kamu fikir kami majoriti umat Islam akan berdiam diri kalau kamu berterusan menghina agama kami. Memang ada segelintir bangsat Melayu yang bersedia menjual dan melacurkan agama mereka, namun majoriti kami hanya menunggu untuk bertindak terhadap kelampauan kamu. Don't test our patience!!! You will live to regret it!

Kepada Kerajaan dan pihak yang berkenaan, sampai bila nak jadi pemberi amaran tak habis-habis. Bertindaklah. Umat Islam sudah mula muak dan beranggapan kerajaan sudah tidak berkemampuan bertindak tegas menurut lunas undang-undang. Kalau itu kebenarannya, nyatakan kepada kami yang kerajaan sudah tidak mampu mempertahankan Islam dan umat Islam. Dan tahulah kami apa yang patut kami lakukan untuk mempertahankan dan membela agama kami.

Wallahua'lam & Wassalam.

MEMERANGI MURTAD ITU JIHAD!
MENCEGAH MURTAD ITU JIHAD!
MEMBELA ISLAM ITU JIHAD!

Zulkifli Bin Noordin
Selasa
16 Ramadhan 1432
16 Ogos 2011

9 comments:

  1. Teman berpendapat sudah sampai masanya kita hilangkan sabar. Kita benar2 lakukan apa yang kita cakap. Kita benteras simulut celupar agar mereka faham erti adab. Tiada tempat dinegara ini kepada sibiadab. Biar mereka rasa penangan orang hilang sabar. Jom...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

      Delete
  2. Welldone Najib!!

    Inilah akibat memansuhkan ISA!!!

    PM terbodoh dalam sejarah Pemimpin Malaysia!!

    ReplyDelete
  3. yg paling masalah adalah pihak berkuasa, tiada taring utk melaksanakan undang undang sedia ada bagi tindakan penguatkuasaan juga pencegahan. kalau melayu yg buat, terus je di kenakan tindakan.
    siapa yg harus membela melayu islam d negara Tanah Melayu ini kalau bukan pemerintah Melayu Islam.
    Tidak perlu lagi ambil hati atau tunduk kepada bangsa pendatang juga melayu Barua yg jadi talibarut utk meruntuhkan agama Allah.. mereka tetap syaitan walau d bulan ramadhan al mubarak

    mie

    ReplyDelete
  4. Najib hanya akan ambil tindakan jika si pelakunya adalah melayu.Sepantas kilat ditangkap dan didakwa.Tapi kalau kaum cina,Najib dah arahkan supaya tiada sebarang tindakan sebab Najib desperate sangat utn undi mereka.Najib masih tak serik cium bontot cina.

    ReplyDelete
  5. Pemimpin pemimpin Melayu semua baik dari UMNO, PAS,PKR dan DAP semua sial babi celaka pukimak mapos lagi baik korang semua tak boleh diharap.

    ReplyDelete
  6. Kita ketiadaan pemimpin yang waras...hairan ya kenapa non-muslim sibuk sangat dengan agama islam kita..kita tak kacau pun agama mereka..cukup cukup heran ... kita tak kata kepala budda macam katun, sembah palang kayu..banyak kalau kita nak kutuk agama mereka tapi apa kita dapat..diorang sibuk sangat dengan kalimah ALLAH dan MUHAMMAD tu kenapa?...ialah agama yang baik tak setanding agama mereka ..tu yang jeles sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak dibuat macam mana ...?

      Kitab Injil kata jangan makan babi tapi mereka telan juga. Lepas tu kata sedap pulak tu. Mereka tahu itu haram pada mereka tapi mereka tak peduli.

      Kitab Injil kata jangan minum arak tapi mereka tetap minum. Lepas tu lakukan perbagai maksiat dan kemungkaran.Haram pada mereka tapi mereka masih tak peduli. Janji nikmat.

      Kita nak kata apa kat puak2 ni. Perintah Tuhan pun dia tak ikut dia apa peduli dengan perintah manusia. Tapi biarkan mereka. Hari pembalasan akan tiba juga. Semoga kita tidak termasuk dalam golongan mereka.

      Delete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.