"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Saturday, October 6, 2012

Hebatnya pembangkang di Malaysia setakat ini!

Jika nak cerita, 1001 malam pun tak habis pasal pembangkang di Malaysia ini. Eloklah kita mengetahui serba sedikit masalah pembangkang di Malaysia yang terkini. Ingat belum sepenggal memerintah beberapa negeri, kalau berpuluhtahun seperti BN, maknanya hancurlah Malaysia di buatnya! Jangan cuba-cuba, pemerintahan kerajaan sebuah negara bukanlah sebuah makmal ujikaji. Bacalah isu-isu yang berbangkit berkaitan dengan Pakatan Rakyat (Pakatan haram kerana belum didaftarkan samalah dengan Suaram dan ANAK). Kepimpinan pembangkang suka kepada perkara2 yang haram termasuklah perhimpunan haram, seks luar tabii, LGBT dan sebagainya...

1.Pergeseran antara Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali dengan Azmin Ali semakin panas apabila beliau membalas sindiran Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan mengatakan anak emas Datuk Seri Anwar Ibrahim tersebut terlalu bercita-cita. Baca artikel di sini. 

2.  Ketua Menteri, Lim Guan Eng tidak ikhlas untuk membantu rakyat miskin memiliki rumah sendiri. Baca artikel di sini.

3. Pembangkang utamakan kroni kata Datuk Ibrahim Ali. Baca di sini.

4. Isu Bas Mewah PKR yang dibeli oleh MB Selangor dengan duitnya sendiri berharga RM900,000 sebuah. MB Selangor masih berdiam hingga sekarang. Baca di sini.

5. Orang Cina sahaja yang layak jadi jutawan di Malaysia. Kenapa bangsa lain tak boleh kah? Baca di sini.

6. Ini satu penipuan secara terang terangan! Zaman IT ni jangan temberang le! 
Cuba tengok 'spin' dibawah ini oleh Harakahdaily ~ portal berita laman siber rasmi PARTI ISLAM SEMALAYSIA! Baca seterusnya di sini.

 

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.