"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Sunday, July 14, 2013

Alvin dan Vivian patut dilucutkan kerakyatan mereka!



Terguris hati umat Islam dengan bangsatnya perangai terlalu buruk dan jahat dua bangsa Cina DAP ini. Komen aku ini agak terlambat tapi aku rasa amat geram tapi sedikit lega dapat melepaskan geram aku dalam post ini. 
Kenapa setakat ini, kerajaan Malaysia khususnya menteri-menteri Melayu/Islam buat? Masih takutkah nak ambil tindakan ke atas dua ekor Cina didikan DAP ini? Semakin lama semakin melampau dan semakin menjadi-jadi. Kerana apa begitu? Sebab pemimpin Melayu takut kepada DAP. 
Rakyat hanya mampu bersuara tapi belum sampai bangkit berdemontrasi. Oleh kerana bulan Ramadhan, hati umat Islam lebih kuat untuk bersabar tapi dalam hati Allah SWT sahaja yang tahu.
Nak ikut hati, dua ekor Cina DAP patut dihalau dari Malaysia. Batal kerakyatan mereka. Memang dua ekor ini tak layak jadi rakyat Malaysia yang berbilang kaum dan agama.
Kita tunggu, kita tunggu dan lihat. PAS sudah tentu diam! PAS biasalah, akan kata mereka ini Cina yang belum faham tentang Islam. Boleh dimaafkan lagi. PAS tak mahu undi Cina selama ini kepada calon-calon PAS akan hilang. PAS sanggup Islam dihina kerana undi Cina.
Memang aku geram. Tapi dalam bulan Ramadhan ini aku kena banyak bersabar! Dalam tempoh terdekat ini, kita mahu melihat pemimpin-pemimpin Melayu dan Islam yang kita beri kemenangan kepada mereka dalam PRU13 yang lalu akan mengambil tindakan sewajarnya. Tunggu apa lagi, jangan sampai NGO Melayu/Islam bangkit mendesak, baru nak ambil tindakan. Wallahu alam.  

1 comment:

  1. Kedua pasangan porno atau lucah di youtube Singapura beberapa bulan lalu menunjukkan makan babi dengan chopsticks semasa berbuka. Inilah yang menghina kita orang Melayu Islam.

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.