"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Sunday, December 16, 2012

Sebelum ini Tengku Aziz dipecat, kali ini pemimpin Melayu disisih dalam kepimpinan DAP Pusat!

Tidak lagi boleh dinafikan, DAP merupakan parti cauvinis yang gagal menampilkan pemimpin Melayu dalam Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) parti DAP. Malahan yang terpilih pula menampakkan kepada rakyat umum, pemimpin cavinis, racism dan anti Islam. 
Dalam pemilihan yang berlangsung sempena Kongres DAP Kebangsaan Ke-16 di Pulau Pinang, tiada seorang pun calon Melayu yang dicalonkan. Undi tertinggi iaitu sebanyak 348 undi, Senator Ariffin S. M. Omar hanya berada di tempat ke-37 daripada 63 calon yang bertanding.
Yang turut tidak terpilih ialah bekas Ahli CEC bagi penggal 2008-2012, Ahmad Ton yang juga Naib Pengerusi DAP Johor dan mendapat 327 undi untuk berada di tangga ke-38.
Wahai pemimpin-pemimpin Melayu dalam DAP dan ahli-ahli DAP Melayu, cuba lu fikir! Apakah DAP boleh menjaminkan bangsa lu dan agama lu akan dijamin dan dibela jika DAP memerintah negara ini. Lu tak percaya, lu tengok sendiri apa yang sedang berlaku di Pulau Pinang. Mana ruma kos rendah yang dibina oleh kerajaan DAP. Banyak gerai2 orang Melayu, sebangsa dengan mu telah diroboh tanpa belas kasihan. Ada kampung2 tradisional Melayu yang dihapuskan secara senyap. Apakah Kit Siang akan bela nasibmu, nasib keluargamu dan nasib anak bangsamu wahai Senator Ariffin S.M. Omar dan Ahmad Ton. Manakala ahli MPPP, En. Zulkifli Ahmad apa pun tarak!
Yang naik pemimpin anak beranak Lim Kit Siang dan Karpal Singh dan sepupu Nga dan Ngoh di Perak. Sedarlah wahai orang-orang Melayu! Kerajaan BN ditunjangi UMNO  memerintah, bangsa lain Cina dan India serta suku-suku kaum lain di Sabah dan Sarawak tdak disisih malahan dibela. Tapi kerajaan DAP memerintah Pulau Pinang sudah jelas kepentingan orang Melayu telah disisih secara halus! Fikirlah demi masa depan kita orang-orang Melayu dan rakyat Malaysia amnya.

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.