"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Wednesday, December 4, 2013

Inikah perempuan yang menggelarkan Ustaz Ginzir?

Baca sini perempuan bertudung labuh menghina ustaz Kazim sebagai ustaz khinzir........http://khairulryezal.blogspot.com/2013/12/inikah-perempuan-yang-memanggil-ustaz.html

3 comments:

  1. memang dah tahap melampau kalau nak maki seorang ustaz dan orang islam lain macam tue sekali..bertaubatlah siapa yang menggelarkan ustaz kazim macam tue..

    ReplyDelete
  2. Perempun macam ini lebih kinzir dari kinzir sebenarnya. Perempuan macam ini patut diubati segera penyakitnya. Dia berpenyakit hasat dengki yang sangat serious. Inilah tingkah laku orang PAS yang karektornya masih ditahap zaman jahiliah. Mungkin tudong labuhnya pun sudah macam pekasam.

    ReplyDelete
  3. Baru ana sedar kenapa Parti PAS dikatakan PARTIi AJARAN SESAT...tidak mengikut ajaran ISlam yang dibawa oleh RASULLULAH s.a.w. sebaliknya mengikut ajaran pemimpin2 yang tamak dan gila kuasa tapi pura2 untuk Islam. Pengikut pula bodoh2 dan sesat massih tak sedar mereka dah sesat beigtu halusnya permainan Syaitan. Ini menunjukkan pengikut2 mereka JAHIL....BUTA ALQURAN. Tahu membaca AlQuran tapi tidak menghayati apa yang terkandung dalam ALQuran.

    RAsuululah s.a.w telah ingatkan umat ISlam tentang "ULAMA"2 PALSU yang bersepah diakhir zaman yang akan menyesatkan umat ISlam. Masih tak sedar2 ke mereka ini!!!!!!

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.