"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Wednesday, June 6, 2012

Tarian Bogel dihalalkan oleh PAS dalam PR di Pulau Pinang!!

Semalam dilaporkan Pakatan Rakyat mengadakan BERTAM NITE yang bertujuan mengumpul dana untuk pilihanraya umum akan datang. Itu cara Pakatan Haram! Tunjuk kata puak depa tak ada duit. Konon-kononya puak depa tak sekaya pemimpin BN/UMNO. Depa nak tunjuk kepada rakyat yang puak depa ini bersih, tak ada rasuah sebab itu depa kena minta sedekah daripada rakyat. Cuba tengok sendiri, ceramah PAS di mana-mana sahaja, tak sah jika tak minta sedekah. Kata ulamak PAS sedekah untuk parti PAS merupakan suatu jihad besar. Dengan itu pak cik mak cik, tok dan tok wan yang mai dengar ceramah kenalah bawa sikit seringgit dua untuk bersedekah.
Kalau dulu boleh juga kita percaya sebab tak ramai pemimpin PAS, PKR dan DAP jadi wakil rakyat. Tapi hari ini bukan setakat jadi wakil rakyat malahan boleh pula memerintah beberapa negeri. Jadi Ketua Menteri dan Menteri Besar. Ramai pula yang jadi exco-exco dalam kerajaan negeri masing-masing, gaji dan elaun mereka bertaraf menteri. Pun masih minta sedekah lagi daripada rakyat?
Itu cara pemimpin PR minta simpati daripada rakyat tapi dalam masa yang sama gaji dan elaun mereka kebas habis. Depa cuba tunjuk kepada rakyat pemimpin PR ini tidak sekaya dan semewah pemimpin UMNO/BN. Itu sebabnya di Kelantan, TG Nik Ajis minta derma daripada rakyat nak bina lebuhraya yang berharga lebih RM1 billion. Mereka peralatkan rakyat untuk kepentingan mereka.
Cuba lihat foto di atas. Itu gambar Beram Nite anjuran Pakatan Rakyat. Sebusuk-busuk UMNO pun tak pernah yang aku tahu menganjurkan majlis sedemikian rupa. PAS tak nampak kah majlis yang begitu menjolok mata dan tidak secocok dengan perjuangan PAS dalam majlis besar anjuran Pakatan Rakyat. 
Inilah yang rakyat Melayu/Islam yang sentiasa mempertikaikan peranan PAS dalam kerajaan PR. Apa lu buat? Ada mata lu buta kah? Ada telinga lu tuli kah? Ada mulut lu bisu kah? Majlis itu maciam pun lu kasi PR buat kah? Lu manyak takut sama Guan Eng atau Karpal Singh kah? Ada baca doa lepas itu ada tarian bogel. Atau lepas tarian bogel lu ada baca doa kah?
Jika ini maciam PAS bikin, semua orang Melayu/Islam tidak kasi undi sama PAS lagi. Ramai-ramai sudah lari dari PAS mahu undi sama BN/UMNO. Cuma yang sokong PAS itu penyokong 'tuli dan buta' sebab depa ini tak nampak dan tak dengar apa PAS buat.
Lu olang PAS, PKR juga DAP laknatullah mahu sedar. Itu Azmin dan Shamsidar sudah ada RM30 juta. Itu belum cakap lagi dana yang dimiliki oleh Anwar. Semasa Anwar jadi TPM dan Menteri Kewangan, dia sudah salahguna kuasa. Anwar sudah pening kapala. Azmin dan Shamsidar juga mahu terjun jambatan Pulau Pinang. Kesian juga sama depa. Tapi apa boleh buat masa lu bikin lu tarak ingat sama tuhan. Sekarang bila lu sudah jadi pemimpin, mahu jadi PM semakin ramai rakyat sudah benci sama lu. PAS pun sikit-sikit sangkut sama PKR. Jika gua sokong PAS ertinya gua sokong DAP. Jika gua sokong DAP ertinya gua juga sokong negara Malaysia sebagai negara sekular, hapuskan DEB, hapuskan pemerintahan sistem beraja, hapuskan hak keistimewaan bumiputera dan Islam sebagai agama persekutuan.
Lu mahu ingat sokong PAS = sokong DAP = anti Islam/melayu dan anti Raja Berpelembagaan. Lu mau ingat, lu jangan tersilap pilih calon dalam PRU13 masa akan datang.

1 comment:

  1. UMNO buat haram, PAS,PKR dan DAP buat halal. Agak-agak lah weh...

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.