"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Saturday, May 11, 2013

Agenda tersirat: Kenapa Anwar bersungguh hati nak jadi PM?

Anwar Ibrahim sudah menjamah usia, lanjut 66 tahun. Nak tunggu PRU14, jika genap 5 tahun seperti mana PRU13 bermakna usianya sudah menjangkau 71 tahun. Dalam usia itu tenaga kudratnya semakin pudar. Dia tak mampu berjaga lewat malam dan dia berupaya berdiri lama, lutut sekeru sudah longgar sana sini. Pinggangnya tak boleh duduk lama. Nanti tengkok lehernya pula kena pakai penyokong.Mungkin masa itu dia semakin nyanyuk. Sebab masalah berat yang difikirkannya. Apa masalah berat itu, 2 tan atau 5 tan beratnya?

Sebenarnya Anwar sedang berdepan masalah dirinya. Tak lama lagi bicara liwat Saiful Bahari akan bermula pusingan kedua setelah Saiful Bukhari berjaya dalam kes rayuannya. Anwar Ibrahim sekali lagi akan berdepan dengan kes liwatmya. Bapa Saiful Bukhari yang berjaya dipergunakan oleh Anwar kini kembali bersama anaknya. Sumpah laknat Saiful Bukhari di hadapan Kaabah bukan suatu perkara yang boleh dibuat main-main. DSAI bertambah panik! Oleh sebab itu DSAI bersungguh-sungguh mahu PR menang dalam PRU13. Namun Allah SWT masih sayangkan kerajaan BN, PR kalah. Ini bermakna kes liwat DSAI akan diteruskan.

Menurut maklumat yang boleh dipercayai, tiga pemimpin pembangkang didakwa terlibat dengan isu percerobohan di Lahad Datu. Pihak kerajaan Malaysia tidak boleh memandang ringan perkara ini. Ramai anggota keselamatan terkorban dalam insiden itu. Difahamkan DSAI adalah antara tokoh pembangkang yang didakwa terlibat.

Oleh itu DSAI akan mencipta fitnah memburukkan SPR ekoran kegagalan PR menawan Putrajaya dalam PRU13. Beliau menganjurkan perhimpunan bagi membakar semangat ribuan rakyat para penyokong PR bangkit menentang kerajaan Malaysia dan SPR. Ini bermakna DSAI langsung tidak mengindahkan nasihat Pengerusi SPR supaya DSAI mengemukakan petisyen di mahkamah dan menyediakan bukti-bukti serta peguam-peguam yang hebat. DSAI tidak akan mengemukakan petisyen kerana dakwanya keputusan mahkamah akan memihak kepada SPR.

 Malam ini perhimpunan di Stadium Batu Kawan. Rakyat diheret untuk bangkit menentang SPR. DSAI mahu rakyat percaya bahawa yang menang dalam PRU13 bukan BN sebaliknya PR. Oleh itu PM Malaysia bukan DS Najib. Katanya DS Najib sebenarnya menjadi Ketua Pembangkang di Parlimen. Rakyat tidak mudah diperalatkan oleh DSAI. Bukan semua pemimpin PR bersetuju dengan tindakan Anwar. Yang masih kuat menyokong Anwar adalah PKR dan DAP serta kebanyakan rakyat Malaysia berketurunan Cina. Fikir dulu sebelum menyokong Anwar yang boleh mengancam ekonomi negara. 


http://lh3.ggpht.com/-ZFAWX8UD_sI/UY4r8msOQGI/AAAAAAAAdvc/aFB1jiv19Wo/s1600/Screenshot_2013-05-08-03-47-28-1.png
Usaha DAP merosakkan ekonomi orang Melayu. Apa kata PAS?

8 comments:

  1. Bagi makan Santau jer.....biar buncit perut macam belon....

    ReplyDelete
  2. Memang dasar anak haram si Anuar S/O Ibrahim ini. Tak habis2 nak menghuruharakan negara dik kerna kemaruk nak jadi PM. Masa dalam UMNO dan jadi TPM habis kata pada PAS dan DAP bermacam macam. Kini PAS dan DAP pula yang menyokong dia bersungguh sungguh. harian sungguh pendirian orang politik di Malaysia. Bila orang yang pernah menuduh mereka dahulu dibenci tapi bila dah bersama mereka mereka sayang bagai nak rak. habis semua yang dulu tak baik menjadi baik dengan sekelip mata. Contoh macam Mat Taib. Masa Mat Taib membawa wang berjuta juta ringgit keluar negara apa yang PAS dan DAP tak kata. Semua rakyat Selangor tahu akan kerakusan Mat Taib semasa menjadi MB Selangor mengambil tanah2 dan diberi pada kroni2 dia.

    ReplyDelete
  3. Hapuskan SRJK(C).... dan kak Rosmah mohon pakailah tudung...

    ReplyDelete
  4. Anwar sgt2 takut berhadapan dgn Saiful bulan Julai nanti...

    ReplyDelete
  5. Cepat la dia mati..idup lama2 nyusahkn malaysia..kn bgus klo btul2 dlu dia kna arsenic..dlm pnjara pon dok sibuk wat fitnah..babi nye manusia

    ReplyDelete
  6. Cepat la dia mati..idup lama2 nyusahkn malaysia..kn bgus klo btul2 dlu dia kna arsenic..dlm pnjara pon dok sibuk wat fitnah..babi nye manusia

    ReplyDelete
  7. Cepat la dia mati..idup lama2 nyusahkn malaysia..kn bgus klo btul2 dlu dia kna arsenic..dlm pnjara pon dok sibuk wat fitnah..babi nye manusia

    ReplyDelete
  8. yang kata anuar anak haram, hang tunggu lah akhirat kelak macam mana kau rasa start dari siksa kubur sampai padang masyar nanti.....panas panas..di cambuk malaikat, ular melilit kerana menabur fitnah. Kau ni bukan UMNO tapi sengaja merosak nama UMNO. Orang UMNO baik baik belaka. Orang Melayu sangat merendah diri tau..macam kata si bahlul dalam Mandat sedikit masa dulu..

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.