"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Friday, January 21, 2011

Mahfuz "Mr Bean" Omar Biadap Mempersendakan Pemergian Allahyarham ADUN Merlimau

Dalam semua orang sedang berdukacita dengan pemergian Allahyarham ADUN Merlimau, masih juga ada pihak yang cuba mempersendakan kematian beliau. Di antaranya adalah Ahli Parlimen Pokok Sena, YB Mahfuz Omar yang lebih terkenal dengan panggilan Mr Bean.

Kita tahu akal pemikiran YB Mahfuz memang sejengkal cuma. Sedangkan OKU yang terencat akal tahu untuk bersimpati dengan keluarga si mati, apakah tidak ada sekelumit ruang di hati dan pemikiran YB Pokok Sena ini untuk tidak mengguris perasaan keluarga, sanak saudara dan sahabat handai Allahyarham dengan mengeluarkan perkataan yang bodoh, baghal dan tidak berperikemanusian. Kenapa YB Pokok Sena berperangai seperti binatang? Mati itu pasti. Kematian hanya ditentukan oleh Allah SWT. Kenapa hendak sangkut pautkan kematian Allahyarham dengan strategi BN? Siapa yang tidak setuju dengan saya sekiranya saya katakan YB Mahfuz ini bodoh, baghal dan bengap?
 
Sumber: Cucu Tok Selampit

3 comments:

  1. Astagfirlaa...jangan lah kematian hamba ALLAH jugak dipolitikkan. Sedih bila saya membaca kahabar sedemikian. Kita kata kita ISLAM...tetapi saya jugak terkeliru dengan statement macma ini..

    ReplyDelete
  2. Mahfuz ni lulusan university mana?

    JIM

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.