"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Tuesday, March 19, 2013

Tabung Memali hanyut, tabung ceramah lesap!

 
Kejayaan PAS menagih simpati orang ramai. Nak tunjuk kepada orang ramai, PAS sebuah parti yang paling miskin. Menagih simpati derma orang ramai atas nama jihad.
Kutipan derma entah ratus ribuan mungkin berjuta-juta ringgit tidak pernah diisytiharkan oleh pemimpin PAS. Maklumlah pemimpin PAS semuanya tak pandai menipu, tidak pandai rasuah, tidak pandai kelentong. Tapi tabung Memali berjuta ringgit lesap! Lesap! Lesap!

Cikgu Non dipecat dan diugut bunuh oleh penyokong tegar PAS kerana mendedahkan penyelewengan tabung Memali. Cikgu Non merupakan bekas aktivis PAS dipecat kerana takut rahsia penyelewengan tabung Memali terbongkar.
Ingatlah, PAS hari ini tidak seperti PAS zaman Allahyarham Dato' Fadzil Noor jadi Presiden PAS. PAS hari ini dah pandai bilang kerusi DUN dan Parlimen. PAS hari ini gila untuk ke Putrajaya. PAS hari ini sudah berkereta besar dan mewah. Beristeri dua dan lebih.
Jika dahulu PAS tak boleh bersubahat dengan orang kafir. Tapi PAS hari ini boleh bersubahat dengan orang kafir. PAS dahulu mempertahankan kalimah Allah tapi PAS hari ini membenarkan orang bukan Islam menggunakan kalimah Allah. Malahan jika ada pemimpin DAP membaca ayat suci al-Quran secara lintang pukang, penyokong-penyokong PAS bertepuk sorak gembira disusuli dengan takbir. 

Perjuangan PAS menubuhkan negara Islam digugurkan kerana hendak jaga hati rakan2 DAP dan PKR. Penyokong2 PAS yang terkorban di Memali kerana memperjuangkan negara Islam pula bagaimana dengan status kematian mereka? Syahidkah mereka? Kerana negara Islamlah, mereka sanggup mati berhadapan dengan pasukan keselamatan.
Tapi PAS hari ini tidak mahu lagi negara Islam. PAS hari ini hendaklah Malaysia sebuah negara berkebajikan. PAS kata dalam al-Quran tidak sebut pun negara Islam? Oleh itu semakin ramai pemimpin PAS sendiri jadi bingung. Penyokong2 PAS di bawah sana pula sepuluh kali bingung dengan pendirian PAS yang berputar dan berbelit2. Oleh itu di sana sini, atas pentas UMNO/BN akan ada ustadz-ustadz berani menentang PAS dan PR dalam ceramah-ceramah mereka. 

Perjuangan PAS hari ini semakin terpesong jauh kata mereka sejak bersama DAP dan PKR. Kata mereka lagi, PAS sanggup menggadaikan maruah agama hanya untuk ke Putrajaya. Oleh kerana itu, mereka sendiri sanggup bersama UMNO/BN kata mereka, UMNO terbukti konsisten dan relevan dalam perjuangan menegakkan Islam sejak dahulu hingga sekarang. Mereka menyeru kepada ahli-ahli PAS dan penyokong2 PAS supaya tinggalkan perjuangan PAS. Mereka sudah lama lebih 25 tahun dalam PAS, telah memegang berbelas jawatan dalam PAS hingga peringkat PAS Pusat dan pada hari ini sanggup meninggalkan PAS kerana PAS sudah terpesong jauh.
Marilah kita bersatu untuk agama, bangsa dan negara di bawah satu parti iaitu UMNO/BN yang terbukti amat berjasa kepada semua.

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.