"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Sunday, March 3, 2013

Tian Chua dihumban dalam hutan Lahad Datu Sabah?

Selaku rakyat Malaysia, kita memang rasa sungguh sedih di atas kematian anggota komando di Lahad Datu. Tak dapat kita bayangkan bagaimana sedih dan hibanya anak-anak dan isteri serta kaum kerabat keluarga mangsa yang terkorban.

Oleh kerana pengorbanan mereka yang tidak ternilai bandingnya, maka PM telah mengumumkan kenaikan pangkat kepada kedua-dua anggota komando tersebut. Tanda sanjungan dan penghargaan oleh kerajaan Malaysia terhadap wira negara yang sanggup berkorban nyawa untuk mempertahankan maruah agama, bangsa dan negara. 

Semua rakyat Malaysia bersedih tidak kira dia bangsa apa sekali pun. Cuma ada dua ekor manusia di Malaysia ini sememangnya tidak layak dipanggil YB (Yang Berhormat). Kematian anggota keselamatan kita telah didakwa mereka sebagai sandiwara kerajaan UMNO. Mereka masih mahu berpolitik lagi dalam situasi sepatutnya kita bersatu hati tanpa kira fahaman politik.

Tian Chuak paling bangsat. Sekor Cina yang tak tahu kenang budi. Dia hidup senang di rumah bunglo polis yang jaga. Dia tak pernah pikul senjata api. Adik beradik Tian chuak semua tinggal kat bandar. Semua kaya raya. Keselamatan anak pinak Tian Chu terjamin. Yang kena masuk hutan, orang Melayu yang kena tembak. Orang Melayu jaga keselamatan negara untuk pastikan orang-orang Cina termasuk anak bini Tian Chuak supaya hidup senang lenang di bandar-bandar.

Tian Chuak jenis bangsat. Kurang ajar dan tiada peri kemanusiaan. Masih mahu main politik dalam situasi negara kita berhadapan dengan penceroboh. Tian Chuak patut dihumban bersama-sama dengan penceroboh itu. Biar dia mati di sana. Pemimpin PR yang paling sial dalam dunia. Tidak berhati perut. Mulut celupar. Cakap ikut sedap mulut. Inikah rupa pemimpin Pakatan Rakyat? 

2 comments:

  1. salam satu perjuangan,blog anda telah saya pautkan dilaman MALAYAN FIGHTER,sila pautkan laman MALAYN FIGHTER ini bagi memperkuhkan lagi kekutan kita http://korekcium007.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ya saya akan pautkan blog sdr. Sama-sama kita perjuangkan utk agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.