"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Tuesday, March 29, 2011

PEMIMPIN KANAN PKR KEDAH MAIN BELAKANG!

PULAU PINANG 28 Mac - Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul disifatkan sebagai pemimpin yang tidak boleh dipercayai berikutan tindakannya tidak memaklumkan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim tentang rakaman video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin parti pembangkang.
Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kedah, Zamil Ibrahim berkata, Johari sepatutnya merujuk kepada Anwar sebagai Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) terlebih dahulu sebelum menerima pelawaan trio Datuk T untuk menontonnya.
"Dalam isu pendedahan ini, Johari telah menipu rakyat dan Anwar kerana dia tahu dirinya dijemput untuk menonton video tersebut tapi dia tidak maklumkan kepada Anwar.
"Kalau Anwar tahu awal, mungkin dia (Anwar) boleh buat persiapan untuk beri penjelasan terlebih dulu tetapi dia (Johari) pergi tengok (video seks) senyap-senyap.
"Namun, bila nama dia (Johari) ditimbulkan, didakwa minta wang pelincir (duit), baru dia kelam-kabut dan menafikan orang dalam video itu ialah Anwar," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
Semalam, Zamil yang juga Pengerusi Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Kedah mencabar Johari supaya mengambil tindakan undang-undang terhadap trio Datuk T sekiranya apa yang didakwa oleh kumpulan itu bahawa beliau meminta wang pelincir selepas menyaksikan video seks tersebut adalah tidak benar.
Sumber: Utusan Malaysia 29/3/2011

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.