"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Monday, February 13, 2012

Ustaz Shahul Hamid dihadapkan di Mahkamah Majistret Balik Pulau pasal apa?

Selaku manusia biasa ustaz Shahul Hamid juga tidak terlepas daripada melakukan kesilapan. Ustaz Shahul Hamid bukan maksum. Difahamkan Ustaz Shahul sudah lama menyerang pemimpin-pemimpin negara melalu mimbar-mimbar masjid. Begitu keterlaluan dan melampaui batasan agama Islam yang suci. Di atas mimbar dia menyerang dan di luar masjid juga dia menyerang. Apakah sebabnya ustaz Hamid bertindak sedemikian rupa?

Susah kita nak percaya seorang pendakwah bebas seperti Ustaz Shahul Hamid menyerang orang. Tapi dalam dunia serba boleh pada hari ini, peristiwa seperti itu boleh berlaku. Pernah berlaku, seorang guru telah merogol anak muridnya. Seorang bomoh telah memperkosa pesakitnya. Inilah yang dikatakan dunia!


Difahamkan Ustaz Shahul Hamid Bin Seeni Mohamad telah diituduh di Mahkamah Majistret Balik Pulau dan akan dibicarakan pada 22 Februari ini. Mengikut cerita mangsa kejadian, beliau telah diserang secara fizikal oleh Ustaz Shahul Hamid dan kawan2 di Restauran Makbul Bayan Baru pada 20 Januari 2011. Apakah puncanya, tunggu esok!!

7 comments:

  1. Salam Pak Tam!

    Tak sabar nak menunggu ni!

    ReplyDelete
  2. bukan kah dia dah kena bantai dengan masyarakat di mesjid Alma? tak sanggup saya dengar cerita saksi mata..tentang kisah beliau ini

    ReplyDelete
  3. kalau dah tak suka islam..mcm tu lah bercakap..harap islam ic ja...hidup tau nak seronok ronok ja...mati tak pk..ustaz..sy sokong usaha ustaz..kita dah takda nabi..ulama' lah pewaris nabi..

    ReplyDelete
  4. umno ni puki makkk taikkk siall puihhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Admin blog ini boleh menghubungi admin Islamic-ebook-owner@yahoogroups.com utk mendapatkan laporan lengkapnya utk disiarkan.

    ReplyDelete
  6. Aku suka cara Ustaz Kazim, Ustaz Don Daniel, Ustaz Habib

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.