"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Saturday, March 20, 2010

Yusmadi cabar PM Datuk Seri Najib dan Menteri di JPM, Datuk Jamil Khir!

PM, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Jamil Khir tidak sebodoh yang disangka YB Yusmadi, Ahli Parlimen Balik Pulau. Tokoh ulamak Islam, Yusof Al Qardhawi yang juga penerima Tokoh Maal Hijrah Kebangsaan pada tahun lalu telah mengeluarkan fatwa merujuk kes qazaf Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim itu yang disifatkan fitnah yang tidak berasas.
Yusmadi, Ahli Parlimen Balik Pulau cuba nak 'selamatkan' pemimpin idolanya yang sangat-sangat tersepit. Jika Anwar Ibrahim jadi PM, Yusmadi mungkin ada peluang jadi Menteri Undang-Undang. Tapi tahukah tokoh ulama Islam itu, sedalam-dalamnya mengenai kes liwat DS Anwar Ibrahim? Tokoh ulama itu tahu atau tidak bahawa DS Anwar Ibrahim menolak cabaran mangsa liwat, Saiful untuk bersumpah? Pernahkah tokoh ulamak Islam, Yusof Al Qardhawi mendapat penjelasan atau berjumpa dengan Saiful, mangsa liwat oleh DS Anwar Ibrahim? Kenapa perlu campurtangan negara asing sepertimana kumpulan Ahli Parlimen Australia mendesak kes liwat DS Anwar Ibrahim digugurkan? Dan bekas PM Kanada juga turut desak agar kes liwat DS Anwar Ibrahim digugurkan? Dan terkini, Jeremy Corbyn yang menyokong Anwar Ibrahim juga merupakan seorang pemimpin Barat yang menggalakkan perlakuan liwat dan homoseksual menuduh hak kebebasan Anwar Ibrahim telah disekat di Malaysia. Kenapa hilangnya kumpulan Reformasi yang menjadi penyokong kuat DS Anwar Ibrahim? Mengapa pula kawan-kawan rapat, kawan-kawan lama, pemimpin-pemimpin kanan PKR, Setiausaha Agung PKR hinggalah kepada Setiausaha yang sulit dengan DS Anwar Ibrahim turut meletak jawatan dan keluar PKR? Tepuk dada tanya minda! YB Yusmadi kenapa dah lama tak jenguk kampung saya di Balik Pulau.

3 comments:

  1. YB Parlimen Balik Pulau sudah lupa dia berjaya hasil perjuangan pemimpin Melayu UMNO. Adakah dia belajar dulu tanpa bantuan kerajaan BN yang ditunjangi oleh UMNO. Mau sedaqlaa Yusmadi ooiii. Macam tu Anwar dok 'kencing' pun tak dapat fikir. Jika begitu 10 tahun lagi baru awak jadi YB yang matang!

    ReplyDelete
  2. Apa jasa Yusmadi kpada org melayu di balik pulau, tolong senaraikan ita nak nak tenguk.

    ReplyDelete
  3. YB Yusmadi memang berjasa pada orang melayu Balik Pulau tapi bukan untuk orang UMNO balik pulau yang CELAKA,dan haram berjadah. Pi mampos la UMNO balik Pulau,AKU AKAN PASTIKAN UMNO BALIK PULAU DIKUBURKAN SECEPAT MUNGKIN.

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.