"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Saturday, February 19, 2011

PKR Pulau Pinang lumpuh, ahli keluar beramai-ramai di Georgetown

Percayakah anda, PKR Pulau Pinang akan tumbang tidak lama lagi. Beratus-ratus pemimpin dan ahli PKR akan mengisytiharkan keluar parti secara terbuka dan diikuti pula beribu ahli lain akan keluar secara senyap. Ini bukan fitnah. Ini berita benar yang mulai dibincangkan di kalangan ahli-ahli PKR Pulau Pinang yang kecewa. Bandaraya Georgetown adalah tempat yang akan menyebabkan Dato' Mansor Othman, TKM1 jadi tidur tidak lena, mandi pun tak basah. Bangunan Komtar. akan mulai bergoyang selepas itu. Saban hari akan ada ratusan ahli-ahli PKR meninggalkan parti itu.
Ada perancangan besar, akan kita saksikan beratus-ratus ahli-ahli PKR akan menyerahkan borang keahlian KIMMA kepada Kak Min. Kak Min atau nama sebenarnya Aminah merupakan bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang. Pernah menjadi calon bebas yang difitnah oleh parti itu semasa PRK DUN Penanti.  Kak Min telah menyerahkan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) cakera padat (CD) mengandungi rakaman perbualan berhubung tawaran ganjaran wang tunai RM80,000 dan jawatan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) jika beliau menarik diri bertanding pada pilihan raya kecil itu. Bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang itu juga mendakwa beliau ditawarkan jawatan Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang, jika menang pilihan raya kecil itu dengan syarat menyertai semula parti berkenaan. Tawaran itu didakwa dibuat oleh dua ahli PKR yang mengunjungi rumah Aminah di Jelutong, 13 Mei tahun tersebut.
Kak Min dulu lain, Kak Min sekarang tidak lagi Ketua Wanita PKR Pulau Pinang. Kak Min sekarang boleh merobek-robekkan PKR Pulau Pinang. Kak Min tahu banyak rahsia kelemahan kepimpinan PKR Negeri Pulau Pinang dan PKR Pusat. Anwar Ibrahim juga semakin ghaplah dengan kes liwatnya.  Kasian Dr.Mansor Othman dan YB Halim Hussain, orang Melayu/Islam di Pulau Pinang mulai tidak mempercayai PKR dan juga PAS Pulau Pinang. Kerajaan DAP menzalimi peniaga-peniaga Melayu/Islam di bandar. Restauran dan kedai diceroboh dan diroboh tanpa belas kasihan lagi. Kejadian seumpama ini tidak pernah berlaku semasa BN memerintah, kenapa? Lu pikiaq lah sendiri!

11 comments:

  1. Seeloknya lumpuhkan PKR bahagian Permatang Pauh dlu biar ANU-war pening kepala memikirkan

    ReplyDelete
  2. elok lah di lupuh kan parti pakatan rakyat kerana sejak mnang 3 negeri dah macam macam tsunami politik yang dok maii dpa ingat kacang kot nak mentakbir negeri annnuar brahim pun gila elok lah dah lah makan gaji wakil rakyat buta itu duit rak yat pi luar ngri dok kata ekonomi kita terok lahabau punya orang

    ReplyDelete
  3. jom berubah, selamatkan malaysia DARI ANWAR IBRAHIM

    sebarkan kempen ini ke seluruh malaysia sberapa segera

    ReplyDelete
  4. Lanncccau lah...Pencacai UMNONGOK..berapa ramailah ahli2 PKR dari dulu sampai sekarang yang asyik keluar aja..mimpilah ke...

    ReplyDelete
  5. hangpa pangkah lagi pkr ! hangpa pangkah lagi pkr..baghu hangpau tauu no!

    ReplyDelete
  6. kalau dikira ...satu persatu ahli2 PKR yang keluar parti..tentu dah habispun ahli PKR ni..Bagaimanapun Untuk PENCACAI UMNO..jangan bermimpilah untuk tawan balik P Pinang..
    Mimpi ke...Cacailah terus-menerus.. katakan terus .. ribu2 ahli PKR keluar parti...KHAKH WAKKKAKAH KAH...

    ReplyDelete
  7. wA AKAN TERUS PANGKAH PKR..SAMPAI WA MATI PUN...

    ReplyDelete
  8. Kenapa nak pangkah PKR sampai mati? Tak takut kena liwat ke? Nanti air mani anuwar ada dalam bontot kau, dalam mulut kau, dalam kepalah otak kau pun ada!

    mimpilah kau menang PRU 13!!!

    ReplyDelete
  9. mane ade PKR kuat kat Pulau Pinang.. DAP la..
    diorang anjing DAP je.. kalau ada PKR menang sebab DAP je..

    -PAS and PKR BUKAN PARTI DOMINAN dalam Pakatan Rakyat-

    ReplyDelete
  10. Beberapa PRK sejak Manek Urai, sudah jelas orang Melayu/Islam menjauhi PAS dan PKR. Pasai apa ha? PAS hanya memperalatkan agama utk parti untuk menang pilihanraya. PKR pula diperalatkan DSAI untuk nak jadi PM. DAP pula memperbodohkan pemimpin PAS dan PKR untuk pasti calon DAP menang dalam setiap pilihanraya biarpun "langkah mayat aku dulu jiko nak tubuh negara Isle". Karpal dah pandai ghoyak kelante. Tian Chua dah boleh baca ayat2 suci alQuran di atas pentas politik. gereja pun dah dibenarkan oleh pemimpin Isle PAS menggunakan kalimah 'Allah'. Lesen judi dan kedai arak di Kelante masih ada, di Selangor makin bertambah besar dan di Penang jangan cakaplah, malam umpama siang. Sarang maksiat bertaambah2, Badan pencegah maksiat dan pihak berkuasa saban hari/malam menahan dan menangkap berpuluh2 pelacur dan GRO yg memasuki Msia secara haram. Negeri Selangor dan PP menjadi syurga dunia kpd pelacur dan peminat2 maksiat. Apakah ini hasil perjuangan PAS bersama kerajaan Pakatan Rakyat?
    Wahai pemimpin besar PKR yang masih ada! Butakah anda sudah pun habis pengasas2 parti KeADILan (dulu) telah keluar parti anda. Tokoh2 utama dan tersohor yg memperjuangkan bersama Kak Wan dan Anwar sudah tidak ada lagi, kenapa? OOOOOoooooo dibeli oleh UMNO? Bodohkah pemimpin2 itu atau tidak bermaruahkah pemimpin2 tersohor itu? Yang bodoh dan yang tidak bermaruah adalah pemimpin2 Melayu/Isle yg masih ada dalam PKR sekarang. Org Melayu/Isle yg menjadi ahli DAP, lagi jauh tersasar. Kita pohon kpd Allah SWT agar mereka ini (Melayu/Isle yg jadi ahli DAP) mendapat petunjuk dan hidayah mudah2an mereka ini bersama2 dgn parti terbukti banyak jasa dlm memertabatkan agama Isle di Msia dan di dunia, bukan PAS atau PKR sebaliknya UMNO/BN.

    ReplyDelete
  11. Cite betol lah...minggu depan hujung bulan Feb ini. Di jalan mac alister majlis itu. DTKM1 dan pemimpin PKR akan terkencing dlm seluar kali ini.

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.