"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Friday, May 6, 2011

Kenapa PAS sayangkan Anwar walaupun tahu Anwar adalah pelaku dalam video seks itu?

ACita-cita PAS akan menggantikan UMNO. Usaha menyatupadukan PAS dan UMNO tidak akan berhasil selagi TG Nik Ajis masih ada. Jika PAS bersatu dengan UMNO, PAS akan merasakan UMNO lebih kuat dan PAS semakin lemah. Soal penyatuan Islam itu wajib dan dituntut Islam tidak penting lagi bagi PAS. Paling penting PAS, bunuh UMNO dan PAS dan DAP boleh memerintah negara. Tapi apakah PAS boleh memainkan peranan seperti UMNO dalan BN, tidak mungkin sebab Selangor dan Pulau Pinang boleh dijadikan contoh yang tepat. 
Oleh itu PAS akan mempertahankan Anwar bukan pelaku dalam video seks itu walaupun pada hakikatnya pemimpin PAS percaya bahawa pelaku dalam video seks itu adalah Anwar. Ketiadaan Anwar, Pakatan Rakyat akan jadi lintang pukang. Pimpinan Anwar (walaupun mereka tahu Anwar adalah pelaku dalam video seks itu) sanagt diperlukan. Anwar merupakan pemimpin anugerah tuhan yang boleh menyatukan PAS-DAP=PKR. Jika Anwar disingkirkan alamatnya Pakatan Rakyat akan hadapi masalah yang sangat besar. DAP tidak akan menerima Tok Guru haji Hadi sebagai pemimpin Pakatan Rakyat. Begitu juga, PAS tidak boleh menerima Karpal Singh sebagai ketua mereka dalam Pakatan Rakyat. Azmin Ali langsung tidak boleh pakai kerana dia sendiri dikatakan oleh Ummi Hafilda sebagai suami yang tidak bertanggungjawab (dayus). Jika Wan Azizah nak jadi Ketua Umum Pakatan Rakyat -menggantikan suaminya, rata-rata akan kata Pakatan Rakyat merupakan parti famili. 
Oleh itu, sebusuk mana sekalipun Anwar, pemimpin PAS dan DAP mesti mempertahankan Anwar sebagai pemimpin augerah tuhan yang suci dan bersih. Pemimpin PAS, DAP dan PKR semakin terdesak dengan isu video seks ini. Mereka serba salah untuk membuat keputusan berkaitan dengan isu video ini. Ditelan mati bapa diluah mati emak. Anwar jelas terlibat dengan video itu tapi pemimpin PAS terpaksa membutakan hati dan mata mereka agar Anwar dapat meneruskan peranannya sebagai Ketua Umum Pakatan Rakyat. Anwar terpaksa membuat pelbagai sebab dan alasan untuk menafikan dirinya terlibat dalam video itu. Sebenarnya rakyat hari ini tidak boleh diperbodohkan Anwar. 

2 comments:

  1. Jangan tanya mengapa PAS sayangkan Anwar. Tanya mengapa UMNO sayangkan cina sekarang.

    Sila baca surat low siew cheng dalam web perkasa.
    Cina babi sial. Menteri KDN tidur.

    ReplyDelete
  2. semua ini adalah sifat yang telah diperturunkan oleh nenek moyang kite yang tak baik tu....berdengki....khianat... cemburu.... dan iri hati...... tak habis-habis... tak henti - henti...sekarang kalu nak buat baik mesti ada yang pertikai....ada udanglah... ular dalam semaklah...ada umpanlah..
    tapi kalu dah buat jahat dan maksiat...pun pertikai jugak....fitnahlah...mulut jahatlah...konpirasilah.....bukan saya buatlah..alibi palsulah...
    aku rasa rakyat Malaysia sudah pening.....skrang ni

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.