"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Monday, November 28, 2011

Sejarah Ketua Menteri Pulau Pinang yang paling rasis!

Bukan nak bakar semangat bangsa. Kami orang Melayu sebenarnya boleh bertolak ansur hingga orang Melayu di Pulau Pinang semakin ditolak beransur-ansur. Kami boleh berkawan dengan orang Cina, India dan lain-lain sebab Islam mengajar kami supaya menjadi ummah contoh kepada bangsa yang lain.
Pemimpin kami juga pun begitu. Pernahkah kita dengar Tun Mahathir selama jadi PM dia minta orang Melayu mesti benci sama orang Cina. Kita tak pernah dengar DS Najib minta rakyat Melayu boikot perniagaan orang Cina. Tapi kita sedih terutama orang2 Melayu seluruhnya di Malaysia ini apabila ada pemimpin Cina bersikap di sebaliknya. Mereka menghina bangsa kulit hitam. Seolah-olah bangsa berkulit hitam tidak boleh memerintah. Baca petikan ini [Klik di sini].
Parti paling rasis di Malaysia bukan UMNO. Jika UMNO rasis seperti yang dihebohkan oleh PAS dan DAP, sudah tentu bangsa Cina tak boleh jadi bangsa terkaya di Malaysia dan sekolah-sekolah jenis kebangsaan Cina tidak dibenarkan ada di Malaysia. Tapi kenapa, UMNO masih dituduh sebagai parti yang rasis?
Ikut kawan2 yang mengikuti ceramah KM Pulau Pinang, Tuan Guan Eng. Kata kawan2 Guan Eng adalah pemimpin paling rasis di Malaysia sama seperti bapanya, Kit Siang. Kata mereka, jika ada majlis-majlis politik ataupun bersama NGOs, Guan Eng cuma bercakap 10% sahaja selaku pemimpin negeri, selaku wakil rakyat tapi selebih 90% lagi Guan Eng, pemimpin celaka ini akan menghentam UMNO habis-habisan. Kita tak akan lupa bagaimana Cina DAP berlagak seperti raja suatu masa dulu. [Baca sini]
Guan Eng seperti juga kebanyakan pemimpin tertinggi PAS (PAS sejak dulu) akan memburukkan kepimpinan UMNO. Malahan sanggup pula memfitnah dan mengeluarkan pelbagai tuduhan yang tidak berasas. Nak tunjukkan kepada rakyat betapa buruk dan busuknya UMNO.
Sebenarnya masih ada bangsa Melayu di Malaysia tak sedar bahawa sejarah membuktiksn bahawa parti paling rasis sebenarnya bukan UMNO sebaliknya DAP. Pengikut parti yang paling taksub bukan UMNO sebenarnya PAS. Parti yang terang-terang menolak negara Islam bukan UMNO sebenarnya DAP. Parti yang memperalatkan ayat suci al-Quran bukan UMNO sebaliknya PAS. Parti yang mengkafirkan sesama umat Islam bukan UMNO sebenarnya PAS.
Orang Melayu perlu bersatu. UMNO merupakan satu2nya parti Melayu yang paling konsisten dalam perjuangan membantu dan membela nasib bangsa Melayu dan agama Islam di Malaysia. Sudah terbukti tapi dikhianati hari-hari sejak dulu oleh PAS kerana PAS gilakan kuasa mahu bersekongkol dengan DAP memerintah negara. Apakah PAS mampu membela nasib bangsa Melayu dan agama Islam. Cubalah anda lihat apa yang sedang dan telah berlaku kepada nasib bangsa Melayu/Islam di Pulau Pinang, Selangor, Kedah dan Kelantan? Tepuk dada tanya minda anda.

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.