"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Wednesday, April 20, 2011

HARAKAH DULU DAN SEKARANG - KASIHAN RAJA PETRA KAMARUDDIN

HARAKAH DULU- RAJA PETRA

Sumbangan pembaca Harakah 
Dalam pada itu, kunjungan Harakah ke kediamannya bertujuan menyampaikan amanah daripada para penyumbang yang terdiri dari pembaca Harakah, khususnya kepada keluarga mangsa ISA (Raja Petra)
Dalam pertemuan tersebut, wakil Harakah menyampaikan sumbangan RM 1000 kepada Marina sebagai meringankan bebanan perasaan dan sokongan moral kepada mereka sekeluarga.
Dalam pada itu, Marina menyeru para penyokong Raja Petra dan mereka yang menentang akta zalim ini ke Mahkamah Tinggi Shah Alam, 22 Oktober ini untuk mendengar keputusan 'harbeas corpus' Raja Petra.
 HARAKAH SEKARANG 19/4/2011
Isu akuan bersumpah blogger Raja Petra Kamarudin penuh putar belit yang ditimbulkan kembali oleh para pemimpin Umno BN, disifatkan oleh PAS sebagai isu murahan di tepi jalan yang tidak perlu dilayan.

Untuk memahami isu itu, kesemua pihak perlu menyedari kedudukan Raja Petra itu sendiri yang hanya sebagai rakyat biasa, bukan pemimpin negara dan bukan juga pemimpin parti politik penting di tanah air.

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata, oleh itu sebarang isu yang timbul berkait dengan Raja Petra, apatah lagi jika jelas berputar belit seperti berkaitan akuan bersumpahnya berhubung Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, tidak mempunyai sebarang makna jika dilayan oleh PAS.

5 comments:

  1. Harakah haramjadah!

    ReplyDelete
  2. kah!kah!kah! sakitnya hati dorang dgn rpk. lantak korang la woi. gua pedulik hape!!!

    ReplyDelete
  3. hehhe minggu lepas aku ada baca harakah pasal RPK ni , bukan main lagi dorang kata itu mainan putar belit TV3 hahaha lawak laa beb . RPK ni sampai sekarang takde bukti malah SD yg dia buat pun hanya berdasarkan hearsay dalam erti kata lain fitnah pasal bukti takde pun ! hanya cakap-cakap kedai kopi ...

    memang orang PAS ni dah jadi barua DAP , kaki fitnah jee .. agama apa yg orang PAS anut pun aku taktau

    ReplyDelete
  4. DULU BILA RPK MENYEBELAHI PR DAN MENENTANG KERAJAAN BN/UMNO SUMBANGAN DAN SOKONGAN DI BERI.
    SEKARANG BILA TIDAK MENYEBELAHI PR TERUS KUTUK ISU MURAHAN TEPI JALAN LA, PUTAR BELIT LA ,HANYA RAKYAT BIASA LA,TAK DAK SEBARANG MAKNANYA LA DAN BANYAK LAGI LA.
    DALAM HAL SAPERTI INI KITA KENA BERLAKU ADIL DENGAR DAN SIASAT AKAN KEBENARANNYA JANGAN BILA TIDAK SOKONG SAJA TERUS KUTUK.TIADA KETULUSAN LANGSONG.

    ReplyDelete
  5. Zaman ni zaman pening, fitnah, bohong, zalim sana sini.. trust no one!

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.