"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Thursday, December 23, 2010

ADUN Pas Selising mendakwa dirinya difitnah besar!

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas Selising, Drs. Saipul Bahrin Mohamad menyifatkan dakwaan perlakuan zina membabitkan dirinya dengan isteri seorang guru dalam blog papa gomo, merupakan perbuatan khianat dan fitnah besar untuk menamatkan karier politiknya.
Beliau mendakwa, fitnah tersebut sengaja dilakukan oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan maruah diri dan seluruh keluarganya di mata masyarakat.
"Fitnah ini bukan baru. Kalau tidak silap saya ia telah dicetuskan sejak 10 tahun lalu iaitu pada tahun 2000. Tapi, mungkin kali ini nampaknya agak lebih sensasi. Kalau dulu keluar cerita ADUN Selising berkhalwat. Tapi kini berzina dengan bini orang.
"Kalau betul saya lakukan perbuatan terkutuk itu, malah saksi utama sendiri kata menangkap saya dan perempuan itu, tapi apa tindakan dia (saksi), kenapa tidak dakwa? Dakwalah," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di sini, malam tadi.
Komen:
Tuduhan zina amat berat terutama kepada seorang wakil rakyat. Jika tidak benar, ADUN PAS berkenaan wajar ambil tindakan mahkamah kepada pihak yang membuat tuduhan itu. Video ada, nama ada dan wajah penceramah itu pun ada itulah yang menyebabkan orang ramai boleh percaya. Jika kita saksikan video melalui youtube, siapa yang tidak percaya? 

4 comments:

  1. dah berminggu-minggu cerita keluar baru skrng buka mulut apahal...kalau fitnah ini terkena batang hidung saya dalam tempoh 24 saat saya menyerang balas. penafian yg tidak meyakinkan...

    ReplyDelete
  2. Hahaha..kelakarlah..cara menepis sebiji mcm Anwar, idola diorg.

    Saksi kan dah bawa jumpa Nik Aziz.

    Saksi nak jaga maruah anda ketika itu.

    Tidak mendakwa tidak bermaksud anda tidak melakukannya. Samalah mcm Anwar, dibebaskan kes sodom 1, tidak bermaksud kejadian liwat tidak berlaku.

    ReplyDelete
  3. kah kah kah... lepas ni sape2 yang buat maksiat kat seberang thai atau indon boleh mohon keampunan kat nik najis... hehehehe...

    ReplyDelete
  4. Kah kah adon klate tu cakap dakwa beliau adooiii ini ks maruah kau patut nya kau yang saman diorang...nampak pengaruh erdogan dalam PAS mengena...kah kah PAS juara lubang pantat bukan juara rakyat kah kah kah nanti n.ajis bole cuci dosa kah kah kah

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.