"BERDEMONTRASI MENENTANG PEMERINTAH YANG DIPERINTAH OLEH PEMIMPIN BERAGAMA ISLAM ADALAH HUKUMNYA HARAM- Ustaz Idris"

Sunday, October 30, 2011

Rakyat Malaysia mulai kurang ajar di Australia!

Budaya Islam atau budaya Melayu tidak begitu. Lebih-lebih lagi bila yang datang adalah pemimpin kita. Selaku tetamu kita seharusnya sambut dengan baik sama ada kita suka atau tidak suka. Tapi rakyat Malaysia yang ada di Perth, Australia sambut PM Malaysia, Dato Seri Najib dengan banner. Bukan banner mengucapkan Selamat Datang sebaliknya banner yang mahu memalukan PM sendiri.
Siapakah yang ajar mereka jadi begini? Sudah tentulah pemimpin2 pembangkang hari ini.  Ini bermakna pembangkang di Malaysia telah berjaya mengajar anak-anak muda jadi kurang ajar. Tidak tahu adab dan budi bahasa. Jika mereka yang berdemontrasi itu pelajar-pelajar Malaysia yang ditaja oleh kerajaan Malaysia, eloklah biasiswa mereka ditamatkan segera. Tak perlu kerajaan Malaysia memberi elaun sara hidup kepada pelajar-pelajar Malaysia di luar negara yang tidak pandai mengenang budi.

1 comment:

  1. Australia jaguh bola sepak Asia tapi benci orang Asia kerana orang putih Australia berketerunan penyamun sebab orang putih Australia buangan British!

    ReplyDelete

Sila beri komen dan pandangan yang ikhlas dan membina. Terima kasih.